Így néz ki a Meghan Markle új márkája által piacra dobott eperlekvár
Meghan Markle ezentúl nem csak lekvárt fog árulni: kiderült, milyen márkát alapított.
Meghan Markle-ről már korábban megírtuk, hogy nagy visszatérésre készül, miután a korábbi projektjei nem sültek el túl jól.
A színésznő nemrég megalapította a saját életmód-márkáját "America Riviera Orchard" névvel, amely a Page Six szerint többek között étkészletet, asztalterítőt, pohárkészletet, szakácskönyvet, nassolnivalókat - köztük kencéket és lekvárokat fog forgalmazni.
Markle első produktuma nemrég debütált: eperlekvárt dobott piacra rusztikus csomagolásban, és néhány barátnője már posztolt is róla Instagramon, például a dizájner Tracy Robbins, vagy Delfina Blaquier, Nacho Figueras pólójátékos felesége.
Markle egy egyelőre elég rejtélyes weboldalt indított, amelyen fel lehet iratkozni a várólistára, illetve a brand Instagram oldalán sincs a márkajelen kívül még semmilyen poszt.
Már több mint egy éve dolgozik ezen Meghan: olyan dolgokat árul, amelyek nagyon közel állnak a szívéhez és amelyek izgalommal töltik el.
- nyilatkozta egy bennfentes.
A márka mellett új netflixes projektbe fogott Harry és Meghan: két sorozatuk is lesz, egy életmód-jellegű, amelyben főzésről, kertészkedésről, és az élet örömeiről lesz szó, illetve egy a lovaspóló világát bemutató produkció.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Továbbra is gyászol a híresség.
Fura dolgot posztolt a férje.
Szeretne elérni vele egy újabb mérföldkövet.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Változtatott a megjelenésén a színész.
Tudtad, hogy nem Emma a neve?
Nagyon benne van a pakliban.
Csúnyán beszóltak Sydney-nek.